Az alapvető cél a brand terjesztése, és a minél nagyobb konverzió elérése volt. Miután nagy mértékben sikerült új látogatókat és vásárkat a webshopra terelni, hangsúlyossá vált a konverzió optimalizálás általi maximális profit elérése.
Eredmény
Az optimalizálás eredményeként egy stabilan magas megtérülés mellett, kifejezetten alacsony átlagos CPC (kattintási költség) -vel sikerült az online marketinggel hozzájárulni a cég több milliárdos éves bevételéhez.
#E-ker business #webshop marketing #webfejlesztés #produktivitás #stratégia #esettanulmányok
E-KERESKEDELMI PODCAST.
A Webmotion Kft. saját szakmai podcastja e-kereskedelmi témában. A műsor neve: E-ker Vekker.
Egy podcast a kreatív és tanulni vágyó webáruház tulajdonosoknak. Adásainkban beszélgetünk stratégiákról, marketingről, fejlesztésről és mindenről, ami e-kereskedelem.